Burton Špindl Spring Sessions 2011

Burton Špindl Spring Sessions 2011
Burton Špindl Spring Sessions 2011 by Romina Schmerausová

čtvrtek 26. dubna 2012

Happy bday Pepé...


Jůůůů!! Pepé má narozeniny. Nakoupíme balónky, konfety a všechno hezky vyzdobíme. Upečeme Pepému pěkně velikej čokoládovej dort. Pepe sfoukne svíčky, bude si něco přát a pak si zahrajeme nějaké pěkné hry….Hovňajz!
Vránek jibující by Novas
 V 06:00 trdluju ještě v Jablonci v klubu. V 7:30 se stavuje pro mě Pijenč, že jako razíme na Benecko. Jsem slušně v komatu, vidim trojmo, cejtim čtvermo, slyšim pětmo. Cestu si nepamatuju. Na místo dorazim samozřejmě jako první. Pepé naštěstí brzo dováží basy Budvarů takže v 09:30 otvíráme první lahváč. Dám dva a mám demenci zpátky. Pak už den pokračuje po ose pivi-jibing-pivo-jibing-pivo-pivo-grilace-pivo-pivo-rum-pivo-rum-rum-rum-rum….
Vránek žeroucí by Novas
 Ani se pomalu nenadějeme a všichni se válíme v ohni, vytahujem dračáky alias čuráky, jezdíme v 10 na pickupu a hrajeme bowling vlastnim tělem (viz Koleso)…pak už jen tma, černota, darkness..ráno se probouzím na ubytku místo v posteli na stole…
beneckej pohodovec by Novas
 …v něděli dem dát vystřízlivovaní oběd. Lidi dávaj kofolču, řízečky a podobně. Vránek, Štýfa (vrchní dračák) a Váňa si poručí pivo a jégry….nakonec se číslo zastaví na nedělní dvanáctce jelenů. Dlouho jsem neměl zvěřinu k obědu ….návrat do reality je krušný jak hory…

Jinak můj ofiko report zde dne TADY na FR.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat